emiliaasveensson9

Alla inlägg under januari 2013

Av Emilia Svensson - 30 januari 2013 15:39

HELLOOOOO !!!

har inte bloggat på jätte länge !! ska försöka blogga mer hahaaha 

men skola som vanligt idag 

älskar denna !!    

399 kr för jackan !! köööp den 

men aja ska prov nästa vecka men ses imon /kram

Av Emilia Svensson - 28 januari 2013 21:50

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM : duvetemiliaa

jag kanske följer tillbaka

idag så spelade jag handboll , fick typ ingen passning ;( 

men på torsdag då följer familjen med och tittar så får man se hur det går !! 

men imon börjar 09:05 - 14:45 soft ju lite haaha

men skriver mer imon      camwow everywhere

Av Emilia Svensson - 16 januari 2013 16:53

skolan som vanligt idag!!

slutade klockan 15:00 trött tjej 

imorgon börjar  08:00 och slutar 15:00 aaas tröttt 

vem orkar gå upp klockan 06:20 ?? 

på fredadg ska man hem till sin pappa :) 


TRÄNAR                                                                                                                          


tränar 4 gånger i veckan och kanske lite till !!

fettttt jobbigt asså hahahahaha springer, handboll, idrott i skolan !! 

  kram!! <3

Av Emilia Svensson - 9 januari 2013 20:12

tjena alla !! 

skolan som vanligt idag !! troubles !!

skola imon meddd baaaaajs

asssssåååå de finns inget att göra här !!! kik me: eme0014 an

follow me on instagram: duvetemilia 


nästa månad prov and all that ..

aja kanske bloggar mer imon !! roligt händer säker mer glöm inte titta imon !!

är aaasss trööttttt 

men  rulllla neeer  nu !!!

my little brother !! love him

 

 

    i don't need all your exuses, i don't leave annyone beccuse you want it, i don't live inte the past, i mowing on!!!  hejdå kram!! <3

Av Emilia Svensson - 8 januari 2013 19:54

hello.. 

haft skola idag !! 

tråkigt som vanligt ahaha elr Rasterna är roliga, spelar fotboll.

kanske inte ska till skolan imon har ont i magen, ont i huvudet och är kallll och varm hela tiden!(tråkigt)

ska snart titta på handbollen skulle bara blogga snabbt !! hahha 

sverige spelar mot island tror jag vet inte riktigt var det står = hur många mål lagen gjort.

ska lägga up två bilder och kanske en video så fortsätt rulla hahahaha

skrev bajs på dig  för att orden har fastnat i mitt huvud hahaha ...

här kommer bilderna bloggar kanske mer imon och ska göra bloggen finare haha ses pussss 

 

                                        bilder                                               


<3<3<3<3   diss is me and you can't changes me!    yeah i can be a little bit crazy haahaha 

                                    video                                       


killar jag gillar inte heller one direction bara musiken hahaha .... hejdå puss och kram 

Av Emilia Svensson - 1 januari 2013 21:13

senaste 2 låtar jag lyssnade på :) puss hejdå <3

Av Emilia Svensson - 1 januari 2013 20:36

Hej länge sen jag bloggade hehe ....

ska försöka göra det lite mer haaha

Det som har hänt , 2013 :), ska vara med en imon (namn: soha )

Har varit inne på instagram lagt upp några bilder !!

instagram : duvetemiliaa

kik: eme0014        skriv till mig <3

nyårsafton

2013 nu då ju , träffade släkten <3

SPELADE  WII ,ett spel man skulle dansa på

och sjöng lite och tittade på raketer.

En raket kom bakom min kusin och syster några andra som sköt raketer "råkade" göra det haahaha

bild nu då  

   nyårsafton <3 aoutfit <3


Presentation


TJENA, jag heter Emilia SVENSSON, och kommer från sverige/chile. följ mig på instagram: duvetemilia
yeah buddy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards