emiliaasveensson9

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Emilia Svensson - 19 december 2012 20:43

Chris Brown 8-)

Av Emilia Svensson - 19 december 2012 20:19

ska bjuda på två st. bilder snart haaha !   

my life is not the best , but is best for mee :-)

spelade fotboll idag med klassen (såklart) vann självklart hahaha jag och Fiona Krasniqi

vi är Fiona-Messi   jag-Alexis Sanchez             Barcelona is the best team <3 never been better , they are always best.!!!

skola

Börjar 09:00 imon asså shit vad nice asså ;-)

ska träffa (my Meatball,Fiona Krasniqi, Emelie Berggren, Emma Smajic, MALIN , REBECCA, JOHAN, MELVIN, DAVID,SOHA, DAFINA , JENNIFER, ELIN ENGBERG !!! OCH MÅNGA FLER HAHA ........

som sakt alla typ ahhaahahaha :)

Gooood Bye <3 

kommer två st. bilder nu njut haahaha ...

(yeah buddy ) 

  BARCELONA <3333

  YOU CAN´T PLAY WITH MY HEART

Av Emilia Svensson - 19 december 2012 13:28

Halloj alla :-) Skolan! En kille i skolan börja brinna idag :-( Det började med att jag skulle gå ut och ta rast och spela (fotboll) Alla elver skrek att det brann i matsalen !! Men alla trodde typ att dom skojade Sen när jag gick in ditt och kände röken, man kunde Nästan inte andas!! :-( .Alla grät och alla sa att en kille brann. När man såg alla gråta började man själv gråta! Jag såg ambulansen komma med bilen. Hoppas att allting är okej med dig,hoppas du blir bättre! Min klass vill spela fotboll klass mot klass ni vinner såklart :-) men det är ändå roligt !HOPPAS ALLTING ÄR BRA , HOPPAS DET BLIR BRA hälsar alla i skolan <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TJENA, jag heter Emilia SVENSSON, och kommer från sverige/chile. följ mig på instagram: duvetemilia
yeah buddy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards