emiliaasveensson9

Alla inlägg den 24 februari 2013

hej

Av Emilia Svensson - 24 februari 2013 21:31

hej tänkte prata om tävlingar just nu !! ehmm.. hahaha

Men jag tänkte ha tävlingar så att man kan vinna något det ska helst vara någon från HALMSTAD 

DETTA är på ett vilkor , vilkoret= du måste kommentera något , besöka bloggen och det måstea vara några som gör sakerna

För att jag har märkt att många tittar på min blogg !! men det är inte så många hahaha så tänkte att göra tävlingar !!

MEN det måste rätt så många som tittat på min blogg !! 

saker du måste göra , inför tävlingarna 

1. du måste kommentera något du vill vinna

2. tittar ifa jag skrivit något om tävlingar

3. delta i tävlingen haha ...

 

men har en trevlig dag !! 

tänkte börja med videos också så ni vet men ni måste delta 

puss & kram <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TJENA, jag heter Emilia SVENSSON, och kommer från sverige/chile. följ mig på instagram: duvetemilia
yeah buddy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards